vrijdag 9 april 2010

Was het maar zover!

Vanuit woelige wateren naar rustiger vaarwater.




"Als een vis in het water"!
Zo voelt het nog lang niet met de 23dingen.
Soms is het stormachtig en staat alles op z'n kop, dan maar even de buitentuin in en zie mijn visjes lekker spartelen in de vijver, mijn hoofd komt weer in rustiger water. Een paar foto's gemaakt voor mijn blog en geplaatst. Foto's vanuit mijn eigen bestand plaatsen heb ik in mijn vingers. En dan is het weer mooi om bezig te zijn met 23dingen. Nu er nog mee spelen, ik ga maar eens naar het spreekuur van Marga.

2 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien dat je door je dagelijks leven geinspireerd wordt om met 23 dingen bezig te gaan, en andersom dat 23 dingen je weer lekker naar buiten doet verlangen.
    Je hebt al mooie foto's tot je beschikking. Probeer eens wat Flickr toepassingen. Wie weet kom je op leuke resultaten. Kijk maar naar de blogs van de anderen voor leuke ideeen.
    Kom je er niet uit, kom dan gerust naar een spreekuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beginperiode van 23dingen ervaren veel mensen als stormachtig. Maar daarna komen de meesten in rustiger vaarwater.
    Kijk maar 'ns op collega-blogs. Er zijn veel mensen die inmiddels je wat wegwijs kunnen maken met bijv. ding 8. En natuurlijk ben je van harte welkom op het spreekuur!

    BeantwoordenVerwijderen