woensdag 10 maart 2010

Mijn eigen weblog

Spannend, maar vanaf vandaag heb ik mijn eigen weblog.
Stap voor stap ga ik ontdekken hoe ik met de 23dingen kan werken.
Telkens moet je weer een keuze maken , het begint met een naam voor mijn gmailadres, de eerste poging kan niet dan maar een letter toevoegen en ja hoor aina is mijn weblog naam.

Een achtergrond en naam kiezen voor mijn blog:
hmmm...zwart? dat is toch al mijn favoriet en dan Marga's opmerking: "Hé, waarom vindt ik deze keuze niet vreemd?" geeft de doorslag. De blognaam aina's23hofjes had ik vooraf bedacht.
Mijn tuintjes zijn ook met vallen en opstaan, schetsjes, proefopstellingen, meten en wéér opnieuw beginnen, tot een redelijk resultaat gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Ah, je tuintjes staan er nog mooi zwart bij. Ik ben benieuwd wat hieruit gaat groeien en bloeien..!
    Veel plezier en veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel strak uit. Als je foto's gaat toevoegen zullen die ook wel mooi uitkomen. (Ik heb ook wel wat met zwart)
    Maar het blog is er niet voor het uiterlijk, maar voor dat wat er op komt te staan. Ik ben benieuwd wat 23dingen je gaat opleveren; zaaien, groeien, bloeien en tussendoor wat onkruid wieden. Het wordt vast een prachtige tuin.

    BeantwoordenVerwijderen