donderdag 11 maart 2010

testen en toetsen

Dit bericht zat nog in mijn opgeslagen map


Vandaag eerst maar opnieuw uitvogelen wat ik gisteren geleerd heb.


Het is niet eenvoudig om alles terug te vinden en regelmatig denk ik hoe moet dat ook alweer?

Uiteindelijk toch aan het echte werk en met puzzelen en veel twijfel dan tòch op een toets drukken is een grote overwinning! Maar... met resultaat een feed is geplaatst. Nog maar een proberen en ja hoor...is ook gelukt. Helaas kan ik de verleiding niet weerstaan om de filmpjes te bekijken die bij de feeds staan en ja hoor... tòch (te) lang in mijn eerste tuintjes gerommelt. Ik moet nu héél snel het huis gaan opruimen.






2 opmerkingen:

  1. Goed te zien dat je de draad, of in jouw geval de schop, weer opgepakt hebt.
    Proberen, fouten maken, opnieuw beginnen, het hoort er allemaal bij. Maar uiteindelijk gaat het je lukken. Je gaat nu zaaien en planten en over een poos heb je een prachtig bloeiende tuin. Let maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een tuin vol ontdekkingen! Ik ben benieuwd wat jouw voorkeur heeft in de tuin van 23dingen!
    Succes en vooral veel plezier!
    Eén voordeel: er zijn al veel mensen met wat tuinervaring. Maak er gebruik van zodat je niet telkens alles om hoeft te spitten.

    BeantwoordenVerwijderen